Ujście, dnia 10-09-2021 r.
OŚ.6220.5.2018
Z A W I A D O M I E N I E
Działając na podstawie art. 33 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.),
i n f o r m u j ę:
1. Iż tutejszy organ przystąpił do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w toku postępowania administracyjnego w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej budowie budynku inwentarskiego dla obsady 1711 szt. tucznika – 239,54 DJP, działka 516, obręb 0004 Kruszewo, gm. Ujście, powiat pilski. Ww. inwestycja zalicza się do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.
2. Postępowanie zostało wszczęte na wniosek Inwestora: osoby fizycznej, który wpłynął do tut. Urzędu w dniu 15-04-2021 r.
3. Przedmiotem decyzji, która ma być wydana w sprawie jest inwestycja polegająca na budowie budynku inwentarskiego dla obsady 1711 szt. tucznika – 239,54 DJP, działka 516, obręb 0004 Kruszewo, gm. Ujście, powiat pilski.
4. Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Ujścia. Organami właściwymi do wydania opinii oraz dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska Poznaniu (uzgodnienie), Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie RZGW w Bydgoszczy (uzgodnienie) oraz Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Pile (opinia). Jednocześnie informuje, że w toku postepowania uzyskano opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pile, znak: ON-NS.9011..6.13.2021, z dnia 19-08-2021 r.
5. Istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją przedmiotowej sprawy (w tym z Raportem oddziaływania inwestycji na środowisko), która jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu przy ul. Plac Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście (pokój nr 9) w godzinach urzędowania.
6. W przedmiotowej sprawie można składać uwagi i wnioski w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu - pokój nr 9, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres ujscie@ujscie.pl. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w pkt 7 pozostawia się bez rozpatrzenia.
7. Uwagi i wnioski można składać przez okres 30 dni tj. od 14-09-2021 do 14-10-2021 r.
8. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Ujścia.
Niniejsze zawiadomienie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu, umieszczenie na stronie internetowej www.bip.ujscie.pl. oraz www.ujscie.pl
Jednocześnie zawiadamiam, iż informacja o wniosku inwestora i złożonym raporcie została umieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, który jest dostępny na stronie www.ujscie.rios.pl.
BURMISTRZ UJŚCIA
Roman Wrotecki
Otrzymują: