Na podstawie art. 5a ust. 1 i 2 w związku z art. 35 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 1 uchwały Nr V/25/2024 Rady Miejskiej w Ujściu z dnia 17 października 2024 roku w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy i Miasta Ujście (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2024 r., poz. 8529)
Burmistrz Ujścia ogłasza konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały w sprawie Statutów Sołectw.
Konsultacje rozpoczynają się w dniu 15 stycznia 2025 roku i trwać będą do 14 lutego 2025 roku.
Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w formie badania opinii mieszkańców tych sołectw poprzez umieszczenie obwieszczenia o konsultacjach wraz z projektem uchwały na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ujściu, w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Konsultacje społeczne” oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu.
Opinie i uwagi można zgłaszać pisemnie na formularzu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ujscie@ujscie.pl, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), za pośrednictwem platformy e-Doręczenia oraz za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Ujściu, plac Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście z dopiskiem konsultacje społeczne – zmiana statutu Sołectw.
Wyniki konsultacji w sprawie przedstawionego projektu uchwały mają charakter opiniodawczy.
BURMISTRZ UJŚCIA
/-/ Małgorzata Cichostępska